[Csaladtortenet 2] Tirnof

Tamas Deak tamas.deak at gmail.com
2022. Júl. 6., Sze, 21:00:59 CEST

A keresett családnév sokat segítene szerintem.

Én merésznek tűnő képzettársításként azt is elhinném, hogy a mai bolgár
Tirnovóról van szó, amely a "bizánci birodalom" része volt, amelynek
azonban a hivatalos megnevezése Βασιλεία τῶν Ῥωμαίων, Római birodalom.

https://wangfolyo.blogspot.com/2016/08/plethon-sirkove.html