[Csaladtortenet 2] Lázár család

Máté Moré mate.more at freenet.de
2022. Júl. 8., P, 08:49:50 CEST

Kedves Listatagok.

Segitséget kérnék. A gyászjelentések között találtam hogy nagybácsim
Moré András második felesége Ilona Lázár volt. Ilona szülei Lázár Joszef
és Vadász Anna. Nagybácsim kivitte a kis családot 1962 körül Amerikába.
Ilonának két gyermeke volt. Egy leány Dr. Lea Lázár orvosnö, Budapesten
végezte az egyetemet, és egy fiu Letsö Levente. Vadász Anna 1990-ben
lett 95 éves korában eltemetve budapesten . A gyászmise a pesti
belvérosi Szent Anna templomba volt. Leveleimre amerikába nem kaptam
választ. András 1992-ben halt meg   New Brunswick-ben.

Kérdéseim lennének: mikor és hol született Ilona? Volt egy vagy kettö
házassága és hol? Hol élt a Lázár család?

Elöre is köszönet minden válaszra

Üdvözlettel

Moré Máté