[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 26453] FamilySearch fejlemények

szael szaeltan at gmail.com
2022. Júl. 10., V, 15:43:26 CEST

Sok település neve elkeveredett az FS adatbázisából, csak a megye maradt
meg, pl. Csenger helyett Szabolcsot ír...
Sok bejegyzésből eltűnt a hónap, nap.
De ez a mesterséges intelligencia egész jól indexelt, jobban ahogy a
természetes :)
Kérdés, mennyire teljes, vagy mennyire lesz az. Mert a keresztelések sem
teljesek. Teljesség, vagy legalábbis a hiányok pontos ismerete nélkül meg
félremehet a családfa, vagy megállhat (nem tudom, melyik a jobb).
Pár napja vettem észre, hogy házasságok és halottak is indexelve vannak,
amikor Patai felmenőimet kutattam Mezőtárkányban.
Sajnos sem a házasság, sem a halotti nem került elő az indexben való
keresésre.
üdv: Előd