[Csaladtortenet 2] Anya kerestetik

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Júl. 13., Sze, 14:27:46 CEST

Kedves János!
- A feleség simán lehetett idősebb a férjénél.
- Már 16 éves korban is szültek - nem túl gyakran, de előfordult.
- Ugyanez vonatkozik a 45 éves kor utáni szülésre is (nagyanyám "csak" 44
éves és 3 hónapos korában szülte a nagybátyámat...)
- Honnan tudod, hogy Enyedi Julianna Gyulán született?
- A halottija megvan? 1890-1934 között kell lennie, szerintem Gyulán. Abból
kiderülhet a kb. életkora.

BorbalaPenzes már folytatta a családot a FSFT-re, szerintem vedd fel vele a
kapcsolatot:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/L1WM-G1F

Üdv,
Anna