[Csaladtortenet 2] makói Kecskeméti család

Lili Gyenes liligyenes98 at gmail.com
2022. Júl. 14., Cs, 14:37:48 CEST

Kedves Listatásrak!

Az elmúlt pár napban teljesen kinyílt előttem a világ a Kecskeméti ágammal
kapcsolatban.

A Myheritage felajánlott nekem egy egyezést, ami igaznak is bizonyult ( nem
sok ilyen eset történt eddig velem a kutatásom alatt és nagyon boldog
vagyok miatta), s egy csomó új információt megtudtam az ükanyám vonaláról.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e esetleg valaki a listatagok között, aki
kötődik a makói Kecskeméti családhoz? Egy református családról van szó, nem
a szerencsétlen sorsú rabbink családjáról.

Előre is köszönöm a választ!
Üdv:
Lili