[Csaladtortenet 2] Származás kutatás

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2022. Júl. 16., Szo, 07:03:53 CEST

Tovabbi reszletek a Gabi es Anna altal kiasottakhoz, Noemi keresesehez:

A Czok-Mirko parosnak egy idosebb leanyanak hazassagkotese:1925 szept 12
Sarospatakon
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-99QF-3VX9

Ennek az idosebb lanynak a szuletesije: (halalozasa: 1983.08.25, Ugyfelkapu
szerint)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-89QF-QYMC?i=137&cat=4121434
ami raadasul emliti, hogy o meg hazassagon kivul szuletett, 1906-ban
Sarospatakon,

de a Czok-Mirko paros 1907 okt 29-en vegulis hazassagot kotott Sarospakon:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-99QF-3JXG?i=25&cat=4121434
Ebbol a Czok-Mirko paros szuletese es szuleik is nyomon kovethetoek tovabb.

a hazassaguk utan szuletett meg a Czok Istvan is, (aki kesobb Kalman Margit
ferje es Czok Margit apja):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G9QF-Q199?i=159&cat=4121434

Czok Margit halala: Bp VII. 2021.08.04 (ugyfelkapu)