[Csaladtortenet 2] Tihany

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Júl. 16., Szo, 09:02:23 CEST

Köszönöm, közben megkaptam a linket, hogy hol tudom meg:
http://www.veml.hu:7777/vmt/akvi/kezdolap.php?telepules=Tihany
Tihany
- 1895-től az Örvényesi anyakönyvi kerülethez tartozott.
- 1908. ápr. 15-én az Aszófői anyakönyvi kerülethez csatoltatott.
- Anyakönyv: 1949. jan. 1-től.
- 1949. jan. 1-től önálló anyakönyvi kerület.

Tamas Deak <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. júl. 16., Szo,
8:59):