[Csaladtortenet 2] Születési idő, óra

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Júl. 18., H, 23:16:52 CEST

Ezt így a listára nem kellett volna, mert megütheti a bokáját az aktő - a
levlista ugyanis nyilvános, keresőmotor is kiadja a tartalmát.

Ami a 8. kerületi aktőket illeti, hát... good luck, ahogy a művelt latin
mondja. Valószínűleg nem lesz könnyű és gyors menet és lehet, hogy
elutasítást kapsz.

Üdv
Krisztián

Christina G <c.f.geller at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. júl. 18., H,