[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 134 kötet, 18 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2022. Júl. 20., Sze, 15:54:08 CEST

Kedves tagok!

Az Fs-en megjelentek az allami anyakonyveknel az elso gepi
szovegfelismeresen alapulo indexelt adatok. (Tehat nem szorgos segito
emberek altal indexeltek).
Viszont az anyakonyvezes helyet nem adja meg telepules szintre, meg megyere
sem, hanem csak Magyarorszag. Emiatt nem lehet szukitest tenni helyre. A
minosege eleg jo, de meg rosszabb, mint a helyismerettel rendelkezo
magyarul beszelo embere. :) Es nem rosszabb, mint a kulfoldi indexeloe a
felekezeti konyveknel, sőt.

Gabi, aki sietett es nem kuzdott meg az ékezetekkel. :)

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2022. júl.
20., Sze 12:00):