[Csaladtortenet 2] Kutatàs Ausztria területén

Eva Reisweber eva.reisweber at wanadoo.fr
2022. Júl. 25., H, 17:09:29 CEST

Tisztelettel üdvözLök mindenkit,

Hosszù évek ota nem tudom megoldani egy ös-problémàt.

Itt,ezen a listàn,a nagytudàsù és rutinos kutatokhoz fordulva, reménykedve
probàlkoznék

Van egy REISWEBER Jozsef ükapànk kinek halàlàt megtalàltam SOPRONBAN/ 1906
JAN.08.

A halottiban :szü.hely :Bécs   anyja neve : Reisweber Mària ; apa:
ismeretlen (egy vonal van)

Felesége: Czeiszer Sofia szül :Felsöpulya 1841 màjus.

Sopronban születik 6 gyerekük:Jozsef:1871,Mària ; György 1875; Rozàlia 1877;
Paula.; Johanna 1884;

Születik még egy fiu : Lajos/ Ludwig :Swarzenauban(also Ausztria) dàtumom
nincs de biztosan 1871 elött.

Mindegyik  soproni  gyerek születésénél az apa születési helye Bécs és
foglalkozàsa grofi / uradalmi inas.

A gyerekek hàzassàgainàl  is ez van bejegyezve.

Egyedül Johanna születésénél van precizàlva hogy Csàky grofné inasa

1861-ben januàr elején Felsöpulyàn ,a feleség szuletési helyén, születIk
nekik egy

kislàny Elisabetha,de 2 nap mulva meghal. Itt is az apa születési helye Bécs
és fogl.Inas.

A hàzassàgukat nem talàlom pedig logikusan Felsöpulya kell hogy legyen,a
làny szülöfaluja,

ahol az elsö gyerek meg is születik.Ugy észleltem hogy egy pçr év pont itt
hiànyzik az anyakönyvekben.

Tehàt Reisweber Jozsef születését nem talàlom sehol.

Irtam Bécsbe egy csomo plébàniàra de vàlasz vagy semmi vagy : 1 szo:"no".

Persze németül szinte egy àrva szot sem tudok

Kérem szépen,ha valakinek volna egy ötlete arra hogy merre,hogyan menjek
hogy megtalàljam.

Nagyon hàlàs lennék.Több mint 20 éve keresem. Talàn egy profi
kutato?Lemondva teljesen a siker öröméröl ?

Üdvözletem  mindenkinek Eva Reisweber.

                ¨