[Csaladtortenet 2] Kutatàs Ausztria területén

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Júl. 28., Cs, 20:34:26 CEST

Megtaláltam Natália halotti bejegyzését:

https://data.matricula-online.eu/de/oesterreich/wien-evang-dioezese-AB/wien-innere-stadt-lutherische-stadtkirche/STB13/?pg=25

Ehhez egy kis segítséget kérek. A halál oka talán Lungenerkrankung
volna, de a szó végét nem tudom kiolvasni.

Hátha valaki ügyesebb ebben...   Előre is köszönöm.    János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása