[Csaladtortenet 2] Osztrák halotti bejegyzések

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Júl. 29., P, 20:50:15 CEST

Megtaláltam Mojsisovics Edmund (Ödön) és Charlotte Alexandrine Elisabeth
Voelcker házasságát:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C3SJ-69Q2-6?cat=1483516

és Charlotte adatlapját is:

https://www.familysearch.org/tree/person/details/9ZDW-Z32

Nos, a házassági anyakönyvben világosan látható, hogy a menyasszony
születési helye South Minnes, Middlesex, England. De akkor hogy lehet,
hogy Frankfurt am Mainban keresztelték? A Voelcker-család gyerkekeit hol
Angliában, hogy Frankfurtban keresztelték. Nekem az a gyanúm támadt,
hogy a két Charlotte azonos. Tehát megszületett egy anglikán városban,
majd ismét megkeresztelték egy luteránus városban. Megjegyzem, az apja
Georg Christoph Völcker Bécsben halt meg 1888-ban.

Charlotte tehát született 1846 december 3 Anglia, keresztelés 1847
február 3 Hessen.  Elképzelhető?      Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása