[Csaladtortenet 2] Bécs, utózönge

Ga Ny gany2105 at gmail.com
2022. Jún. 3., P, 21:28:21 CEST

Köszönöm szépen mindenkinek, aki igyekezett segíteni! Sikerült megtalálnom
a keresett bejegyzést. De kaptam olyan tanácsot, ami máskor is hasznos
lehet még.

Egy tanulságra azonban felhívnám az érdeklődők figyelmét, hátha másnak is
okulására szolgál: A https://www.familysearch.org/search/catalog/196164
címen elérhető oldalon például hiába vannak "kulccsal" védett házassági és
halotti anyakönyvek az általunk keresett időszakból, továbblapozva lehet
találni akár számunkra megfelelőt. Azt mondjuk nem tudom, hogy miket
tartalmaznak a védett anyakönyvek, miben különböznek a hátrébb lévő,
megnyithatóktól. Nekem szerencsésen alakult, mint írtam, most megtaláltam,
amit kerestem.

Üdv
Gábor