[Csaladtortenet 2] kiolvasási kérés

Adrián Ferenc Rieger riegeradrianferenc at gmail.com
2022. Jún. 6., H, 20:08:57 CEST

Tovább lapozva találtam olyan "gót" G-betűt, amely alig különbözik a
H-betűtől, de Tolna vármegyében valóban előfordul a Haus(z) vezetéknév is
(vö. Martha Remer Connor: Germans and Hungarians. 1828 Land Census, 4.
kötet ). A nagybetűket mindig egyediek a kurrent írásban, ezért érdemes az
összehasonlítás, bár ebben az anyakönyvben viszonylag kevés a német írás...