[Csaladtortenet 2] [MACSE: 26309] Egy kérés - Olaszfalu RC - VEFL

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2022. Jún. 7., K, 21:46:37 CEST

Kedves Kutatótársak! Az 1828.-189. közötti években a lelkészi hivataloknak, plébániáknak egy kötelező példányt a vármegyei Hivatalnak az előző évben keletkezett anyakönyvekből le kellett adni. Ezek az elkészítés, szállítás, kezelés és rendkívüli események figyelembevételével az illetékes megye Levéltárában megtalálhatók. Így a kérdéses Olaszfalu római katolikus házasságok másodpéldányai is a Veszprém megyei Levéltárban találhatók Az egyszerűség kedvéért csak lemásolom az ottani kimutatást. Egyébként bár ki ezt a jegyzéket elérheti az Elektronikus Levéltári Portálon, a Levéltári strukturában.
1. dosszié keresztelési 1828–1852
házassági 1828–1852
halálozási 1828–1852
280. téka (folyt.) 2. dosszié keresztelési 1853–1863
házassági 1853–1863
halálozási 1853–1860, 1862–1863
281. Olaszfalu, r. k. anyakönyvek
1. dosszié keresztelési 1864–1883
házassági 1864–1883
halálozási 1865–1866, 1867. okt.–dec.
1868–1883
2. dosszié keresztelési 1884–1895
házassági 1884–1895
halálozási 1884–1895

Ehhez az anyaghoz a Nevezett levéltártól kapott részletes tájékoztatás alapján jutottam hozzá.    Ezúton is köszönöm a kapott részletes tájékoztatást.

Üdv.: Páli Pista