[Csaladtortenet 2] Zlinszky-probléma

Ádám Nagy cs.nagyadam at gmail.com
2022. Jún. 7., K, 21:59:05 CEST

Kedves János!

Törtelt én is kutatom, de tapasztalatom szerint ezek a folyószám, sorszám,
lapszám dolgok csak akkor nyújtanának segítséget, ha meglennének az eredeti
keresztelési anyakönyvek is, de azok (1811 utáni kötetei) tudtommal
sajnos megsemmisültek. Emiatt nem kutatható a váci püspöki levéltárban sem.
De ha tévednék, és mégis meglennének valahol, akkor légy szíves szólj nekem
is! :)

Üdv,
Ádám

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jún. 7., K,