[Csaladtortenet 2] Olaszfalu és Súr

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2022. Jún. 10., P, 16:06:57 CEST

Szia Imre! Nem irtad, hogy a Sur községben kezelt  római katolikusok, avagy az evangélikusok halottiját keresed. Mindkét valláshoz tartozó halotti anyakönyvek másolatai  elérhetők  a Veszprém megyei Levéltárban.  Ahogy az Olaszfalui esketések is.   Üdv.: Páli Pista                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         bounces at levlista.theka.hu> On Behalf Of Tremmel Imre