[Csaladtortenet 2] előző generációk neve

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2022. Jún. 10., P, 20:04:18 CEST

Időnként felbukkannak ilyen ki tudja kik által konstruált listák,
kiirthatatlanul.
Mélységesen egyetértek az előttem szólókkal, szépszülő után minden további
generáció ősszülő.
Ilyent már hallottam: Fiam, már az ősapád is ebben a faluban lakott.
De ilyent még sosem:
Fiam, itt lakott a dédjobbszüleszülőd!
NJ

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jún. 10.,