[Csaladtortenet 2] előző generációk neve

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2022. Jún. 11., Szo, 12:53:40 CEST

Szerintem sem szerencsés a szépszülő után mindenféle erőltetett megnevezéseket használni. Az összülő általánosságban megfelelő jelölés. Ha pedig pontosan meg kell valakit határozni a régiek közül, újra kezdhető a sor, legalábbis én ezt alkalmazom.Például: szépapám apja, nagyapja, stb.Vagy még tovább: szépapám szépapjának az apja, nagyapja, stb. Így a harmadik sorozatnál 5-600 évre is vissza lehet menni.
Üdv:  Nagybaczoni M. F.