[Csaladtortenet 2] 1895 utani egyhazi halotti anyakönyvek fellelhetösege

Andrea Papp andidoc4eye at yahoo.ca
2022. Jún. 15., Sze, 21:23:26 CEST

Kedves Lista!

Szeretnem megtalalni dedapam, Eberhardt Jozsef (1870-1938) egyhazi halotti anyakönyvet, kivancsi lennek a születesi helyere, ill a dedanyammal, Muttnyanszky Mariaval kötött egyhazi esküvöre. A csaladi legenda szerint Mariazellben kötöttek hazassagot, de nem talaltam meg öket.

Az allami halottija megvan,  Barcson halt meg (ott is van eltemetve), de ebböl sajnos nem derülnek ki a fenti adatok.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPB9-F4G?from=lynx1UIV8&treeref=G737-2GW&i=335

Irtam a barcsi papnak, de sajnos nem kaptam valaszt. Van valakinek ötlete, hogy hol tudnek utananezni?

Neheziti a helyzetet, hogy külföldön elünk es igy nem tudok Barcsra elutazni.

Minden ötletet nagyon szepen köszönök!

Üdvözlettel:

Papp Andrea