[Csaladtortenet 2] Fwd: Zbinyovszky

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Jún. 19., V, 19:32:51 CEST

Kedves LJani

Nem tartom valószínűnek, hogy az 1841-ben született vágbesztercei Sándor
nagyapja lenne az 1911-ben Kásón született Elemérnek, kinek édesapját
szintén Sándornak hívták. Az 1841-es Sándornak és Krausz Gizellának
született ugyan Sándor nevű fia (Déménd, 1883.12.08.), azonban ő
1884.03.26-án meghalt.
Az viszont elképzelhető, hogy az 1841-es Sándor valamelyik testvérének
leszármazottja is Sándornak lett keresztelve, és az ő gyermeke az
1911-es Elemér.
Az 1841-es Sándor szülei Zbinyovszky József és Bjelek Anna voltak,
további fiúgyermekeik:
István (1827)
Lajos (1834)
Adolf (1847)
Az ő leszármazottaik után érdemes lenne kutakodni, főleg a később
születetteknél. Mindegyik gyerek Vágbesztercén született, volt még két
lánytestvérük: Franciska és Antónia.

Üdv,
Lengyel Gabi