[Csaladtortenet 2] Fw: Szt Hubert Torontal varmegye

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2022. Jún. 23., Cs, 15:46:52 CEST

Bocsánat, Zsombolya az Hatzfeld

----- Forwarded Message -----
 From: Burian Felician <burian_felician at yahoo.com>To: Andrea Papp <andidoc4eye at yahoo.ca>Cc: Családtörténet levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>Sent: Thursday, June 23, 2022, 04:43:35 PM GMT+3Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Szt Hubert Torontal varmegye
 Kedves Andrea,
Szent Hubert helység közelében fekszenek:
- Nakodorf, annak születési indexében nem találtam egyező/hasonló személyt.
- Nagykikinda (ma Bánátnagyfalu ehhez a szerbiai községhez tartozik) családkönyvében találtam egy 1842-ben született Hesz Barbarát, Ortsfamilienbuch Groß-Kikinda

|  |
Ortsfamilienbuch Groß-Kikinda

- Zsombolya (Harzfeld, Jimbolia), a keresztelési akv 1839-ig fent van a FS-n.
Sok sikert és szerencsét!
Felicián