[Csaladtortenet 2] Reverzális

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Jún. 29., Sze, 21:30:03 CEST

Kedves János!
Csak belekotnyeleskedni tudok, mert latinul nem tudok, és az "absynt"
kiolvasásában sem vagyok teljesen biztos, de nem olyasmi van oda írva, hogy
a házasulók tartózkodtak a reverzálistól? (a szótár szerint
abstine=tartózkodj) Ezért értelemszerűen a fiúk az apjuk, a lányok az
anyjuk vallását követték. Szerintem.
Üdv,
Anna

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jún. 29.,