[Csaladtortenet 2] Reverzális

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Jún. 30., Cs, 11:45:02 CEST

Azért kérdeztem, mert ilyen ügyben a katolikus egyház eléggé merev
álláspontot képvisel. Tehát ebben ez esetben elnézőek voltak.

Nagyapám testvére esetében nem voltak elnézőek, így ő katolikus létére
református templomban esküdött (Nagyváradon).

Mindenkinek köszönöm a választ. Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása