[Csaladtortenet 2] Nagy kérés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2022. Már. 7., H, 07:50:11 CET

Kedves Erzsike!

En alapjában nem értem a kérest!

Pécsi Egyházmegyénél van előfizezésem!ha most letöltök egy képet,az
pontosan olyan,mint amit pl.4 éve töltöttem le.Rákattintok a letöltésre,es
ennyi.Ott nem lehet variálni.Esetleg,ha nagyon rossz a minősége/nem
szokott/ akkor utólag valamilyen programmal lehet próbálkozni.
Ez valóban kicsit nagy mennyiség,pláne,hogy az előfizetéshez,adott szamu
letöltés tartozik,de ezt biztosan Te is tudod,és minőségileg ugyanolyan
lesz.

Üdv!
Zsuzsa

Babcsányi István <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc. 7.,