[Csaladtortenet 2] érdekes anyakönyvi bejegyzés

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2022. Már. 7., H, 17:11:39 CET

Kedves Kutatótársak!

Gyakran jön kérdés a listán, hogy lehetnek-e egy családon belül azonosnak
nevezett gyermekek. De mindannyian tapasztaltuk, hogy egyébként milyen
nehéz egy településen a sok Kovács Istvánt vagy Szabó Lászlót szétválogatni.
Azt nem tudom, hogy az alábbi anyakönyvi találat megérdemli-e a különleges
bejegyzés minősítést, mindenesetre ilyennel még nem találkoztam. Mennyivel
egyszerűbb életünk lenne, ha minden szülő így gondolkodott volna!

üdv:

gy.