[Csaladtortenet 2] családon belüli azonos nevek

szael szaeltan at gmail.com
2022. Már. 7., H, 18:32:38 CET

Kedves Listatagok!
Már korábban is "felszólaltam" az ügyben.
Annyira hemzsegnek itt és a facebookon is az ilyen kérdések, miszerint
létezhet-e azonos néven ÉLŐ személy egy családban.
Nos, a kérdés olyannyira sűrűn van feltéve, hogy ennyiszer biztosan nem!
Hogy lehet az, hogy csak én nem találkozom egyetlen ilyennel sem?
(Igaz reformátusokat kutatok főként és tudom, katolikusok, védőszentek,
bérmanevek, részeg volt, elfelejtette, hogy már van Julis, a bába rosszat
diktált be stb).
Minden egyes ilyennél felmerül, fel kell merülnie, hogy valamit nem jól
csináltunk.
Ehelyett mi történik a facebook csoportokban?
A dolog alaposabb kivizsgálására való buzdítás helyett záporoznak a
"persze, nálam is, nálam is volt ilyen".
Na persze....
Mindig hangsúlyozom, hogy a családfakészítés legmagasabb biztonsági foka, a
teljes település feldolgozása. 4 települést dolgoztam fel eleddig, ez kb.
20 ezer családot jelent. Egyetlen egy esetben sem fordult elő ilyen.
üdv:
Előd (és testvére Előd - csak vicc :) )