[Csaladtortenet 2] családon belüli azonos nevek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2022. Már. 7., H, 22:34:08 CET

Kedves Lista!
Előfordult a felmenőknél. Nem feltétlenül a védőszentek miatt. Szépapám
Fingerlósz György (1814 Félszerfalva-1893 Torna), megnősült 1844-ben
Bódvaszilason. Hat gyerekük született, köztük Mária 1855-ben. Szépanyám
meghalt 1885-ben. Utána a gazdasszonyával élt együtt, a szépapa, akitől egy
lánya született 1888-ban. A lány, aki törvénytelen volt, az anyja után a
Mária nevet kapta. Majd szépapám 1891-ben feleségül vette a mamát, és
törvényesítve lett a gyerek. Így a szépapámnak két Fingerlósz Mária nevű
lánya lett. Ja mind a két feleség Mária volt.
üdv: Ili