[Csaladtortenet 2] Budapesti születés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Már. 11., P, 10:46:20 CET

Kedves Anna és János!
Nem valószínű, hogy a Brett József Ferenccel házasságot kötött Bartos
Lídia azonos a keresett Lídiával. Brett József bejelentett egy
halálesetet, Bp. II. 1917.04.12., amikor egy 1 napos Lídia nevű kislány
meghalt. Az anya neve Bartos Lídia. Ezt követően kötöttek ők házasságot.
A keresett gyermek - Bartos Rozália - 1917.07.22-én született, így az
anyák nem lehettek azonosak.
Az elhalálozások között sem lelhető fel a két gyerek? (FamilySearch-ben
nincsenek).
Üdv,
Lengyel Gabi