[Csaladtortenet 2] Budapesti születések

Janos j_kocs at yahoo.com
2022. Már. 11., P, 13:03:09 CET

Köszönöm a segítőkészséget.
Nem jeleztem, de az "alapkutatáson" már természetesen túl voltam a kérdés feltevése előtt.
Sajnos elfelejtettem a Mo-i kutathatósági időszakokat. Itt nálunk egységesen 100 év a korlátozás.
A IX és XI. kerület a gyanús - először ezeket szerettem volna ellenőrizni.
Bartos Lidia, református, Székelymuzsnán született 1892. május 12-én és 1968. április 23-án hunyt el Budapesten. 1914-ben, a háború alatt menekült Magyarországra.
A lányok születése utáni három házasságkötését és az elhalálozását én is megtaláltam a Macse adatbázisban.
Igazából a lányok apjának a neve (adatai és sorsa) érdekel - amennyiben nem voltak szerelemgyermekek.
Rózsa Belgiumba került a II. vh-us "gyermekvonat"-on és 1999-ben hunyt el. Hét gyermeke született. Hat megérte a felnőttkort.
Erzsébet Lisztes Sándorhoz ment férjhez és 1987-ben hunyt el Budapesten. Gábor nevű fiuknak két feleségtől Sándor és Gábor nevű fiai vannak - Budapesten élnek.
Üdvözlettel, János - Sepsiszentgyörgyről