[Csaladtortenet 2] anya nem ismert

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2022. Már. 11., P, 18:22:16 CET

Kedves Éva!
Református anyakönyvekben találkoztam olyannal, hogy csak a menyasszony
apja volt beírva az anyja nem. pl most a karcagi ref. anyakönyvek. Sőt
ebben az anyakönyvben a vőlegényeknek egyik szülője sem volt beírva. A
katolikus anyakönyveknél volt időszak, amikor egy szülőt sem írtak be.
Itt valószínűleg régen meghalhatott az anya, és a pap nem tartotta
lényegesnek.
Még nem hallottam, hogy volt összeírás szakmák szerint, de engem is
érdekelne.
üdv: Ili

Leiter Éva <vadoceva at gmail.hu> ezt írta (időpont: 2022. márc. 11., P,
17:06):