[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Már. 12., Szo, 15:48:24 CET

Az UB rövidítést szakzsargonként használtam, ugyanis ilyen célra csak
egy rovat van az anyakönvekben, például observationes.

A bejegyzés valószínűleg arra utalt, amit menyasszony neve mellett
látok: Dunaharaszti alsóvárosi plébániahivatal. Vagy Budapest
Alsóvíziváros? Köszönet mindenkinek. Ezt a vonalat nem kutatom tovább,
hiszen a Zlinszky-ág is oldalág számomra.  Üdvözlettel János