[Csaladtortenet 2] Várnay/Várnai Elemér - Gödöllő

Lemil lemilpromo at gmail.com
2022. Már. 13., V, 17:02:58 CET

Kedves listatagok,

keresem az 1887. augusztus 29-én Gödöllőn (Pest vm.) született (és
szeptember 12-én ugyanott keresztelt) dr. Várnay (máshol: Várnai) Elemér
esetleges leszármazottait; az ősükre vonatkozó eredeti, a 19/20. század
fordulójáról származó dokumentumok kerültek a birtokomba.

Várnay Elemér római katolikus volt, jogi egyetemet végzett Kolozsváron.
Szülei: Várnai Ödön és Tibély Etelka. Az édesapa m. kir. erdőtanácsos volt,
előbb a kolozsvári, majd az orsovai állami erdészeti hivatal vezetője.

Előre is köszönöm a nevükben is :-)

Tóth Tibor