[Csaladtortenet 2] Felsőpataki Bosnyák család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2022. Már. 15., K, 19:15:21 CET

 Kedves Kutatótársak!
Kérdezem, hogy kutatta e valaki a felsőpataki Bosnyák családot?
Felsőpataki Bosnyák István 1757+ felesége volt Badics Dorottya 1685-1757. Tudja valaki, hogy kik voltak Badics Dorottya felmenői. Én sajnos erre nem leltem nyomot.

Ugyan ez a problémám felsőpataki Bosnyák Márton 1760-1814 felesége, szentgyörgyvölgyi Csupor Julianna esetében is. Első gyermekük 1811-ben született. Csupor Júlia felmenőit sehol sem lelem.
A neten Csupor Julianna felmenőire több ötlet van, de egyik sem bizonyosság.

Tud valaki ezen kérdésekben nekem segíteni.

Köszönettel
Rihmer Aurél