[Csaladtortenet 2] Reinhard Pál születése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Már. 16., Sze, 15:25:44 CET

Revuczky László kérdezte:
> A keresztelt gyermek neve világos, az apa neve, vallása, címe szintén. Az
> anya neve rejtély.

Alberti Pulcheria.

Szövegkörnyezet nélkül az utána következő rövidítéseket nem sikerül
megfejteni, de Pulcheria bizánci szent volt, tehát gondolom, hogy a
Gr. "görög". (Bár a név eredete a Latin _pulcher_ "szép".)

Az egyik keresztanya születési vezetékneve is Alberti.

Juli
/\ /\
>*.*<

Mint felül is írtam, a kérdező Revuczky László, nem én. További
hozzászólásokat kérem hozzá vagy a listához címezni, nem hozzám.