[Csaladtortenet 2] Fusca név

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Már. 17., Cs, 17:57:00 CET

Bocsánat, emlékezetből írtam (az eredeti családfát Windos7 alatt
kezelem). Akire gondoltam, az a nemlétező Zay Laura.

Honnan lehet tudni Máry Aloysia teljes nevét? Mert ő a mai Románia
területén született. Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása