[Csaladtortenet 2] E-kutatáshoz segítség kérése

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2022. Már. 18., P, 14:11:05 CET

Kedves Kutatók!

Regisztrált, illetve átutaltam a kutatási díjat a matricula.hu-n a Győri
Egyházmegyei Levéltárba. Szerintem megjött a számla is a spam-ok között.
Ezután hiába próbálok, nem tudok belépni az E-kutatásba, azt írja ki,
regisztráció, illetve előfizetés szükséges.
Szerintetek mit csinálok rosszul? Talán hétvégén ez nem működik? Egyáltalán
hol van a Bejelentkezés menüpont? Teljesen össze vagyok zavarodva.
Kérem, hogy akinek van oda előfizetése, írja meg, hogy ő milyen linkre
lépve tud bejelentkezni, illetve elkezdeni a kutatást!

Köszönettel:
Aranyos Erzsébet