[Csaladtortenet 2] Fusca név

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Már. 18., P, 20:19:42 CET

Javaslatodra átnéztem, és a következőket találtam Eleken kétegyházi
születéssel:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCTT-PZH 1847 november 2;
Imre Sándor András; keresztszülők Bognár András és Zay Borbála

Eszerint Mária Borbála nem maradt pártában, hanem férjhez ment! Úgy
vélem, keresztszülők csak házasok lehettek, vagy legalábbis jegyesek.

----------

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCTT-GCX János Lajos
Bertalan 1849 október 9 (?)

Az októberi bejegyzések végén októberként írták be, de a sorrend miatt
novembernek kellene lennie. Ez szerintem az eredeti anyakönyvi bejegyzés
hibája. Keresztszülők (a sógor): Dutkay Ignác és Zay Rozália. Ez
bizonyítja, hogy azonos családról van szó.

---------

  https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCTT-RZ3 Ludovicus. 1851
november 4; Keresztszülők Dutkay Ignác és Zay Rozália.

A bejegyzésekben sok elírás van, remélem, valaki a lista tagságából
ellenőrizni tudja.          Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása