[Csaladtortenet 2] Kormányablakos keresés kérése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Már. 28., H, 14:25:58 CEST

Kedves Krisztián, Marianna, Kata, Marcsi, Anna, és mindenki!

Nagyon szépen köszönöm a lekérdezéseket! Azt hiszem, biztosra vehetem,
hogy ez ő, és nem valami más Simon Ádám, bár nem írták be a Schmidt-et
-- de mint valaki más is mondta, gyakran férfiaknál csak az apa
nevében látható a régi név, ami nincs a rendszerben.

Köszönettel,

Juli
/\ /\