[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: ikrek?

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2022. Már. 30., Sze, 14:34:30 CEST

Kedves István,
a szövegben "..ugyan ezé ez előtt harmad nappal" áll, itt tehát nem óra
értendő. Két gyermekét néhány nap eltéréssel keresztelték, a bejegyzés
végén "Kiknek is.." flesorolva a keresztszülőket.
üdvözlettel
Czellecz Zoltán

Varga István <istvan.varga at ikl.hu> ezt írta (időpont: 2022. márc. 30., Sze,
13:02):