[Csaladtortenet 2] Pécsi egyházmegye

Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Már. 31., Cs, 12:32:47 CEST

Hallottam itt a listán, hogy be lehet lépni, és keresni is lehet a pécsi
egyházmegye könyvtárában. Engem ugyan csak négy adat érdekel (Eszék
környéke), de szívesen belépek. Kérlek, írjátok meg, hogyan lehet ott
regisztrálni. A link, amelyet eddig láttam (fondjegyzék), túl bonyolult
ahhoz, hogy ezt megtaláljam.

Az adatok épp a polgári anyakönyvezés határára esnek, emiatt a
későbbieket nem kutathatom a vonatkozó törvények miatt. Tehát csak ebből
a néhány éves résből van reményem bármit megtudni.

Üdvözlettel János