[Csaladtortenet 2] Piliscsévi szlovákok

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2022. Már. 31., Cs, 13:14:10 CEST

Kedves Tamás!

A FS-en fent vannak a település anyakönyvei.
A székesfehérvári egyházmegye e.-kutátás iratai között nem találtam
Piliscsév felsorolását. A település inkább az Esztergomi egyházmegyéhez
tartozik, nem?

A kutatásom oka, hogy egy ősöm vezetéknevére nagyon hasonlító nevet
találtam és ennek próbálok utánajárni. A leszármazottak később már teljesen
más hangzású vezetéknévvel szerepelnek.
Szeretném kideríteni, hogy jó nyomon járok, azaz a plébános hallás alapján
"átkeresztelte" vagy csak a hasonlatosság téveszt meg!

Balogh Lajos

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc. 31., Cs,
13:00):