[Csaladtortenet 2] index, indexelés, különböző indexelő csoportok

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2022. Már. 31., Cs, 23:34:51 CEST

Kedves Juli, és többiek!

A FS indexelt civil anyakonyveket is, pl: Bp születésit, hazassagit, halottit, de az indexelés és az ellenorzes most leallt. Miert? azt nem tudom, talán más tudja.

Sajnos nagyon sok rontott indexelest nem lehet javitani. Szinten, ahogy irtad, ha a keresztszuloket irtak be a szulok helyere ami nagy hiba, vagy az anyat az apa helyere, akkor azt nem lehet javitani. Lemaradtak a honapok es a napok az indexelt anyagbol egy programhiba miatt, azokat se engedi javitani. Nagyon sok feltorlodott hibak vannak naluk.

Szoval, egyre rosszabb lesz a FS oldala a kutatas szempontjabol. A MACSE indexelese remek, mert a FS oldal kepeihez viszi a talaltat. A MACSE es a FS filmszama egyezik, de a képszám az nem mindig, mert a FS szetdarabilta a filmeket es a feldarabolas szerint mutatja a képszamokat előről kezdi a szamozast. Mindig erdemes a MACSE adataibol a képszamokat kiirni, mert az mindig jo a filmhez, ha ismetelten ott akarsz ujra rakeresni.

Szeretettel várunk tobb indexelőket a MACSE oldalra.

Udv. Marcsi.