[Csaladtortenet 2] Bakó család

Beus beusmarie at gmail.com
2022. Május. 3., K, 07:13:10 CEST

Én is keresek egy  Bakót. Dávodi Bakó Mihály 1735 körül született, meghalt
1795-ben Kisgombán (Marcali). Annyit tudok róla, hogy 1. felesége Vizeki
Tallián Anna, akivel Veszprémfajszon volt birtoka. 2. felesége
Thulmon Júlia - miatta keresem Bakó Mihályt. 1792-ben már házasok voltak.
Júliának Gombán volt birtok, így került Bakó Gombára.
Amit én keresek: Thulmon Júlia és Bakó Mihály házassági
bejegyzése.Evangélikusok voltak.
Üdv: BBea

csaba major <kamunev75 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 2., H,
23:24):