[Csaladtortenet 2] Offtopic levél

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Május. 4., Sze, 09:17:33 CEST

Kedves Listatagok!

Amikor beléptem a MACSÉ-ba, akkor a tagdíjbekérő emailben így fogalmaztak a
levelezőlistákkal kapcsolatban: "A továbbiakban lehetőséget biztosítunk
számodra, hogy kutatási témákban a Családtörténet2 levelezési lista széles
körével tanácskozhass (a felvételt kérned kell):
témákban a MACSE levelezési lista áll szolgálatodra
https://groups.google.com/group/macse?hl=hu."

Én is örülnék, ha rendeltetésszerűen használnánk a listákat (egyesületi
ügyek ott, kutatós kérdések itt), de lehet, hogy már az információs
levélben sincs megfelelően szétválasztva a két funkció.

Babós úr viszont korábban is jelét adta, hogy nem tudja helyén kezelni a
levelezőlistákat, úgyhogy szerintem nézzük el neki a téves címzést.

Üdv:
Peti

Juhász Piroska <jpiroska78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 4., Sze
7:47):