[Csaladtortenet 2] FS Filmek

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Május. 6., P, 17:11:19 CEST

    Ezt látom:

    "Témák

      Helyszín témák

  * Slovakia, Nitra, Nitra - Jewish records
    <https://www.familysearch.org/search/catalog/1187486#>
  * Czechoslovakia, Slovensko, Nitra, Nitra - Jewish records
    <https://www.familysearch.org/search/catalog/1187486#>
  * Hungary, Nyitra, Nyitra - Jewish records"
    <https://www.familysearch.org/search/catalog/1187486#>

A születéseket úgy látom, indexelték. Ha írsz nevet, meg tudom nézni, de
excelbe nem lehet letölteni úgy mint régen, az fs-tools idejében. Ha
elírták, lehet anyja neve szerint is keresni A képek nem jeleníthetők meg!
Privigye 1852 - 1937 van meg (651 kép). Üdv, János