[Csaladtortenet 2] Igaz - hamis?

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Május. 11., Sze, 11:23:23 CEST

És nem is kell hozzá hiú színésznek lenni, elég külügyminiszternek:

https://rubicon.hu/cikkek/hol-szuletett-gyongyosi

A Bölöny-féle Magyarország kormányai egyik régebbi kiadásában külön jegyzék
volt volt a közismert politikusok elírt meg a félreértett helységneveinek
ügyében, pl. Tergebec helyett Terbegec, Moson helyett Losonc, Uncsukfalva
helyett Segesvár stb.
Mály Gerő színművész születési helye is időtlen időkig (nyilván a
földrajzban eléggé tájékozatlan szerző miatt) Székelyudvarhely volt, aztán
sokáig Székudvar, holott a Székudvarban anyakönyvezett Sikló nevű községben
született.