[Csaladtortenet 2] [MACSE: 26249] korabeli anyakönyvezés

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2022. Május. 12., Cs, 15:50:08 CEST

Köszönöm szépen az észrevételt. A helyzet az, hogy magam is tanácstalan vagyok.
Eddig én is úgy gondoltam, hogy telepesek gyermekeként érkezett Kisjécsára. Bár azt különösnek tartottam, hogy a család egyik, publikált, kisjécsai első-telepes listán sincs rajta. Meg a Staderben se találták. Gondoltam azért, mert pár évvel később érkezhettek...de aztán nemrég jött az alábbi infó.
Eddig minden számomra elérhető forrásban (beleértve a kisjécsai családkönyvet) 1760 (hónap és nap nélkül) volt megjelölve, mint születési dátum (a hely nem), amit szerintem biztosan a kisjécsai halotti bejegyzéskor rögzitett életkorból számoltak ki. De nem is olyan rég egy MyHeritage-en publikált családfában jelent meg az, hogy 1760.01.01-én született Kisjécsán.
A dátum korainak tűnik, de akkor azért már lehettek ott telepesek http://www.jetscha.de/banat/hog/klj/eig_klj/gesch_klj.html

Vagy kamu lenne a családfába bejegyzett dátum és születési hely? Hisz azok, akik pld a családkönyvet megirták, elméletileg átnéztek már minden helyi forrást. Most hirtelen előbukkant egy kisjécsai születés. Honnan?
Találkozatok már ilyennel?
Üdvözlettel,
Felicián