[Csaladtortenet 2] Apa község anyakönyvei

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Május. 14., Szo, 21:36:22 CEST

Kedves Péter,

pl. a Szatmár megyei Levéltárban. Szerdán tértem haza onnan.
Az Erdélyi Genealógiai Társaság listájában is megvan, de Jurca Dan van
megadva "tulajdonosként", aki legutolsó ismereteim szerint is meglehetősen
borsos áron szokta mérni a képeket.

Üdv
Krisztián

Schadl Péter <schadlpeter at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. máj. 14.,