[Csaladtortenet 2] Fülöp-Melóczki házasság

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2022. Május. 15., V, 15:44:52 CEST

Segítséget kérek Tőletek!
Van egy házaspárom, ténylegesen a dédszüleim. A szülők, J oannes Fülöp-Hemelóczky/Melóczky Ida és gyerekeik születési/halotti dátumait megtaláltam, viszont a házaspár házasságát nem. Már 8-9 éve keresem, végignéztem JNSZ megye összes FS által kiadott települését, és a környező megyékben is "szétnéztem", eredmény nélkül.
Nagyon szeretném, ha a családfámban a házasságuk is szerepelne, így üresnek érzem az adatokat.
Joannes Fülöp sz. 1857.02.03. Deménden, (csavar van a születésben: volt egy első Joennes is, aki 1853-ban született, de meg is halt 1853. áprilisában, s az 1857-es Joannes az 1753-as adataival "ment" tovább).
Hemelóczky/Melóczki Ida 1858.08.18-án született Túrkevén. Édesapja Bártfán született, de már Túrkevén hunyt el.
Az első gyerek 1883.11.24-én született Törökszentmiklóson.

Minden segítséget örömmel és köszönettel veszek.
Borsosné Magdi.